Prečo niektoré spoločnosti urobia veľký skok vpred... a iné nie
Kniha Z dobrého skvelé, založená na 5-ročnom výskumnom projekte,
odpovedá na otázku: Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno,
tak ako? Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom
edukatívnom štýle Jima Collinsa, Z dobrého skvelé vysvetľuje, ako aj tie
najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom
prekonali market lídrov, ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric
či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných
krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre
svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností. Je vynikajúco napísaná,
čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov.