Obchodný manažment

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: SKLADOM
17,00 €
4,76 € 28%
12,24 €
17,00 €
4,76 € 28%
12,24 €
Anotácia
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných problémových oblastiach potrebných na riadenie a organizovanie podniku a jeho organizačných jednotiek. Dôraz kladú na praktickú aplikáciu poznatkov moderného manažmentu, pričom vychádzajú z procesnej charakteristiky podnikového manažmentu. Hlavnú pozornosť venujú základným funkciám riadenia v obchodnej firme (v stredných a veľkých podnikoch) – plánovaniu, organizovaniu, riadeniu ľudských zdrojov a kontrole, ako aj mäkkým determinantom manažmentu.

Súčasťou manažmentu je aj vedenie ľudí v organizácii a osobnosť manažéra, ktorý uvádza do pohybu všetky zložky organizácie so zámerom dosiahnuť vytýčené ciele. Dôležitou súčasťou jeho práce je tiež účinná motivácia a stimulácia pracovníkov, a preto sa pozornosť autoriek zameriava aj na tieto oblasti riadenia obchodnej organizácie.

Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých škôl ekonomického zamerania.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Viera Čihovská, Monika Matušovičová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.0 x 15.0 cm
Hmotnosť 0.46 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 268
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-515-6
EAN 9788081685156
Interný kód 0240510
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Vývoj ceny