Marketingový manažment

EAN:9788083051133
Strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka
Značka: GRADA

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: SKLADOM
19,99 €
5,00 € 25%
14,99 €
19,99 €
5,00 € 25%
14,99 €
Anotácia
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.
Informácie o produkte
Podnázev Strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka
Druh sortimentu Kniha
Autor Eva Hanuláková, Milan Oreský
Značka GRADA
V predaji od 16.09.2025
Rok vydania 2025
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.5 x 2.0 cm
Hmotnosť 0.50 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 304
ISBN 978-80-8305-113-3
EAN 9788083051133
Interný kód 0482896
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Vývoj ceny