Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

EAN:9788081683947
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: SKLADOM
13,40 €
3,75 € 28%
9,65 €
13,40 €
3,75 € 28%
9,65 €
Anotácia
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.

Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).

Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Vanda Maráková
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 16.08.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.1 x 24.1 x 1.2 cm
Hmotnosť 0.34 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 168
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-394-7
EAN 9788081683947
Interný kód 0240054
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Vývoj ceny